anisa
Sejak abih blaja, ape yang aku wat??
sekarang ni, ku jadi penanam anggur yang berjaya..tak tau la bile akn dapat hasilnye..hehe...

hari2 yang aku lalui kini, duk kat uma je...
jadi penunggu rumah yang setia, huahua...
mcm biasa la, klu da duk uma, mesti da jd kewajipan kn wat kje2 uma kan...
itu la keje aku ari2 selain drpd jd drebar adik aku g sekolah n tusyen..kje jugak tu tau...

tak nak kje ke aku ni???
hmmm, sape yang tak nak kje kan..
pegang duit sendiri hasil titik peluh sendiri..
wlaupun sikit, tapi amat bermakna...
itu la yang aku rase mase kje dulu..kje part time je, isi mase lapang.

cuma, wat mase ni, aku ingat nk duk uma je...
tolong mak ape yang patut...
yela, aku ni kalau da kje tu, kje kat uma tu kureng skt nak tolong..
mane tak nye, badan kite pun da penat kje kan..
sian jgk tgk mak...
tp takpe, skarang nisa free...everything bereh!!

kerja oh kerja....
aku sebenarnye de jgk dpt offer kje wat website tuk opis pakcik aku...
cikgu ganti pun dapat gak..kat bandar teknologi kajang...
cume aku je yg agak malas nak bekerja...hahaha...
ape la aku ni kan...orang da bg kje pun tak nak..
biarkan aje...

duk uma, walaupun xde ongkos, tp aku rase best je...
aku bebas nak watpe... online pun da tak terkire time dah...hahaha...
cume yang bestnye, aku rase da makin bertambah2 debab...
sendiri masak..sendiri makan...hahaha...mne tak nye kan...

aktiviti lain yang aku wat???
aku da jd gile sudoku...layan beb main sudoku ni....
lg satu, sejak jd penanam anggur ni jgk la aku br nak update blog yang da nk setaun umonye...

ok la weh, mesti korang da penat bace ape yang aku merepek2 dr td kan...
aku nak chow dlu...
da nak kul 1, aku nak main masak2 pulak...
nnt mak balik kelaparan, aku tak siap masak lg....
smbung lain kali la ek...
tata....
Labels: , edit post
0 Responses