anisa
Semalam , 6 april 2008 diri ini telah pergi ke midvalley bersama rakanku, azliza, untuk ke post graduate fair. Niat dihati untuk survey dan mencari maklumat untuk menyambung pengajian. alhamdulillah, banyak info dan maklumat yang diri ini dapat semasa berada disana.maklumat2 ini juga amat membantu diri ini dalam membuat suatu keputusan tentang hala tuju ku selepas ini. di sana juga de career n traning fair..dari situ, baru la diri ini dapat merasakan dunia belajar dan dunia pekerjaan adalah sangat berbeza...terlalu ramai orang yg datang semata2 untuk mencari pekerjaan yang ditawarkan walaupun kekosongan nya terhad.

setelah 3 jam berada di midvalley, diri ini meneruskn perjalanan ke pesta buku antarabangsa di pwtc.. walaupun kaki telah penat berjalan, perjalanan tetap diteruskan melihat pameran dan jualan2 buku yang menarik perhatian diri ini. rasanye mcm2 buku yang ingin dibeli, tetapi jangan ikutkan hati kan... lepas abih pusing2, akhirnya sy membeli sebuah buku yang sy rasa amat berguna untuk diri ini yang ditulis oleh Dr. 'Aidh bin Abdullah Al-Qarni bertajuk 'JANGAN BERSEDIH - JADILAH WANITA YANG PALING BAHAGIA'. Moga buku ini dapat memberikan kekuatan pada diri ini dalam menjadi seorang wanita yang bahagia, insyaallah..

pukul 8.45pm, br smpai ke rumah dengan kepenatan setelah seharian berjalan....alhamdulillah, perjalanan pergi n balik selamat....
0 Responses